Зей, Валерія Валеріївна2021-12-232021-12-232021Зей, В.В. Розробка технології примусового зменшення швидкості автомобільного потоку в місцях концентрації ДТП : кваліфікаційна робота ... магістра : 192 Будівництво та цивільна інженерія / Зей Валерія Валеріївна. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 67 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4973В дипломній роботі був виконаний аналіз приладів та програмного забезпечення для оцінки рівності за IRI. Було обране програмне забезпечення для оцінки профілів штучних дорожніх нерівностей. В роботі були змодельовані профілі автомобільних доріг з штучними дорожніми нерівностями різних типів. Ці профілі були розраховані в програмному забезпеченні ProVAL і визначені миттєві значення рівності за IRI.ukрух автомобіляштучні дорожні нерівностілежачий поліцейськийберлінська подушкадорожній профільміжнародний індекс рівностіiriprovalРозробка технології примусового зменшення швидкості автомобільного потоку в місцях концентрації ДТПMaster's theses