Горовий, Д. А.Горова, К. О.Задорожня, А. В.Gorovyi, DmytroGorova, KseniiaZadorozhnya, Alina2022-12-272022-12-272016Горовий, Д. А. Мотивація співробітників, які працюють на закордонному ринку / Д. А. Горовий, К. О. Горова, А. В. Задорожня // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2016. – № 4 (15), т. 2. – С. 13–19.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6941В сучасних умовах саме управління співробітниками багато в чому забезпечує конкурентоспроможність підприємств і стабільність їх підприємницького успіху. Особливо, якщо співробітники є іноземцями, або резидентами, що працюють на закордонному ринку. Знання мотиваційних установок такого працівника, уміння їх формувати і направляти відповідно до особистих цілей і завдань компанії являється найважливішим питанням сучасного бізнесу. Метою статті є аналіз мотиваційних процесів на закордонному ринку та визначення оптимальних та дієвих мотиваторів для робітників. Зокрема, для вирішення цієї мети в роботі розв’язані наступні завдання: 1. розглянуто теоретичні аспекти мотивації трудової діяльності персоналу в різних країнах світу; 2. проведена класифікація трудових мігрантів-українців; 3. визначено елементи мотивації праці в країнах з розвиненою ринковою економікою ; 4. розроблено рекомендації щодо удосконалення мотивації трудової діяльності персоналу. Інформаційну базу дослідження становлять публікації з міжнародної економіки, менеджменту та управління персоналом, з питань мотивації та стимулювання працівників українських і зарубіжних авторів, результати статистичних досліджень тощо.ukзаробітна платаміжнародний риноктрудова міграціямігрантимотиваціяwagesinternational marketlabour migrationmigrantsmotivationМотивація співробітників, які працюють на закордонному ринкуMotivation of employees working at the foreign marketArticle331.101.3