Прядко, О. М.Тарасов, І. Ю.Priadko, OlgaTarasov, Igor2022-12-142022-12-142015Прядко, О. М. Впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в мережеві торговельні підприємства / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2015. – № 4 (11). – С. 5 –10.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6594Сутність маркетингової стратегії у новій парадигмі маркетингу полягає у персоналізації стосунків між провайдерами споживчих цінностей та їх клієнтами, що вимагає інтеграції зусиль різних підрозділів підприємства у напрямі адаптації функціонування окремих закладів до умов їх розташування. Метою дослідження є обґрунтування напрямів формування клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства. Предметом дослідження є теоретичнометодичні та практичні аспекти формування маркетингових стратегій розвитку роздрібних мережевих підприємств. Удосконалено сутність положення маркетингу взаємовідносин, відмінністю яких є обґрунтування доцільності формування бази лояльних клієнтів з наданням їй ознак інтеграційності та клієнтоцентричності на основі уточнення понять потоку клієнтів, задоволення клієнта і його ставлення до торговельного закладу, а також створення системи моніторингу потоку споживачів, яка має не лише фіксуючий, а й превентивний характер. Обґрунтовано напрями формування клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства із розробленням методичних рекомендацій щодо формування унікальних стосунків з клієнтами на основі створення та використання бази даних клієнтів. Розроблено модель формування лояльності клієнтів із виділенням трьох складових: аналітичної, процесно-технологічної та комунікаційної.ukроздрібна мережамаркетингстратегіяклієнтоорієнтованістьмоніторингспоживачлояльністьretail networkmarketingstrategyclient orientationmonitoringconsumerloyaltyВпровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в мережеві торговельні підприємстваThe implementation of customer-oriented marketing strategy in the network trade enterprisesArticle658.818.2