Поляков, В. М.Тімков, О. М.Приходченко, Д. Ю.Гаращенко, В. Г.Тимков, А. Н.Poljakov, V.Timkov, A.Prihodchenko, D.2009Математичне моделювання руху багатоланкових автопоїздiв, що мають перекос мостiв та ексцентриситет центрiв мас ланок / В. М. Поляков, О. М. Тiмков, Д. Ю. Приходченко, В. Г. Гаращенко // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; редкол.: А. Н. Туренко (гл. ред.) и др. - Харьков, 2009. - Вып. 25. - С. 90-932219-8342Розроблено універсальну плоску математичну модель руху багатоланкового автопоїзда, що має перекос мостів та ексцентриситет центру мас кожної ланки. Диференціальні рівняння руху складені на основі загальних теорем механіки: про зміну головного вектора і головного моменту кількості руху.ukавтопоїздперекос мостівексцентриситетматематична модельконструктивні факториексплуатаційні факториавтопоездперекос мостовэксцентриситетматематическая модельконструктивные факторы,эксплуатационные факторыmulti-truckbuckle bridgeseccentricitymathematical modeldesign factorsoperational factorsМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ БАГАТОЛАНКОВИХ АВТОПОЇЗДІВ, ЩО МАЮТЬ ПЕРЕКОС МОСТІВ ТА ЕКСЦЕНТРИСИТЕТ ЦЕНТРІВ МАС ЛАНОКМАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ ДВИЖЕНИЯ МНОГОЗВЕННЫХ АВТОПОЕЗДОВ, КОТОРЫЕ ИМЕЮТ ПЕРЕКОС МОСТОВ И ЭКСЦЕНТРИСИТЕТ ЦЕНТРОВ МАСС ЗВЕНЬЕВMATHEMATICAL MODELING OF MULTI-TRUCK WITH BUCKLE BRIDGES AND CENTER OF MASS ECCENTRICITY LINKSArticle629.114.3