Подригало, М. А.Сук, О. Є.Чаплигін, О. К.Podryhalo, M.Suk, O.Chaplygin, O.Подригало, М. А.Сук, Е. Е.Чаплыгин, А. К.2020-08-132020-08-132020Подригало, М. А. Методологічні основи нової університетської педагогіки / Подригало М. А., Сук О. Є., Чаплигін О. К. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2020. – Вип. 89. – С. 132–138.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2989У статті досліджуються проблеми нової університетської педагогіки як педагогіки діалогу. Авторами аналізується внесок відомого українського філософа В. Г. Табачковського до вітчизняної педагогіки вищої школи, на думку якого, вчитель та вихователь перетворюються з авторитетного суб’єкта, що все знає, на співрозмовника. Рефлексія досвіду діяльності В. Г. Табачковського, який вважав себе не лише філософом та педагогом, але й невід’ємною частиною культурного життя своєї епохи, спрямована на необхідність єдності філософсько-антропологічного, соціально-педагогічного та загальносо-ціологічного підходів.ukпедагогіканова педагогікапедагогіка діалогуполісутність людиниантропологемаантрополого-педагогічний ідеалпроблематика «зустрічі».pedagogynew pedagogypedagogy of dialoguemultiple entity of a human beinganthropologemanthropological-pedagogical ideality“meeting” problematicпедагогикановая педагогикапедагогика диалогаполисущность человекаантропологемаантрополого-педагогический идеалпроблематика «встречи»Методологічні основи нової університетської педагогікиMethodological foundations of the new university pedagogyМетодологические основы новой университетской педагогикиArticle141.30.3710.30977/BUL.2219-5548.2020.89.0.132