Колесник, Олександр Миколайович2025-01-142025-01-142024Колесник, О. М. Підвищення ефективності роботи маршрутів № 27 та № 28 м. Полтави на основі синхронізації розкладу руху : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) / Колесник Олександр Миколайович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 104 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24566У ході дослідження було сформовано структурний контур функціональних зв’язків, який відображає взаємодію між ключовими елементами транспортної мережі. Основними компонентами є маршрути, зупинні пункти, пасажиропотоки та графіки руху. Взаємодія між ними забезпечує узгодженість та ефективність роботи маршрутів на спільній маршрутній мережі. Узгодження графіків на цих ділянках суттєво зменшує час очікування пасажирів і підвищує ефективність використання рухомого складу. Скорочення часу очікування пересадки пасажирами склало 0,8 хв. на одного пасажира, що з урахуванням добового обсягу пасажирообміну дорівнює 61,1 год. за день, а за рік – 19,27 тис. год. Річний ефект, отриманий при цьому та визначений на основі вартісної оцінки часу пасажирів склав 825,85 тис. грн. На основі перетворення соціального ефекту в економічний результат та співставлення з понесеними витратами визначено, що чистий приведений соціальний ефект складає за 4 роки – 3,3 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 2,783, період окупності – 1,5 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.ukміські перевезення пасажирівавтобусчас очікуваннярозклад рухумаршрутпасажиропотікПідвищення ефективності роботи маршрутів № 27 та № 28 м. Полтави на основі синхронізації розкладу рухуMaster's theses