Криворучко, О. М.Попова, Н. В.Криворучко, О. Н.Попова, Н. В.Kryvoruchko, О.Popova, N.2018-10-022018-10-022018Криворучко, О. М. Оцiнювання якостi транспортно-логiстичного обслуговування споживачiв / О. М. Криворучко, Н. В. Попова // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: О. М. Криворучко (вiдп. ред.) та iн. – Харкiв, 2018. – Вип. 31. – С. 91–109.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2384Розглянуто існуючі підходи до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів. Доведено, що використовувані показники характеризують у цілому систему логістичного обслуговування, подають загальну інформацію про відповідний рівень обслуговування; не акцентується увага на якості використаних ресурсів, окремих харак-теристиках процесу транспортно-логістичного обслуговування; не завжди оцінювання виконується з поглядів конкретних споживачів. Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінювання якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, який ґрунтується на розгляді ланцюжка її утворення «ресурси–система–процеси–результати», виходячи з визначення поняття якості як сукупності властивостей, характеристик (часу доставки, швидкості доставки, ритмічності обслуговування, збереження вантажів, гну-чкості маршрутів тощо), що формується в результаті взаємопов’язаних видів діяльності, ресурсів і відповідної системи. Підхід передбачає встановлення показників, що спрямовані на оцінювання окремих характеристик процесу; враховується критичність відмови про-цесу транспортно-логістичного обслуговування для одержання запланованого результату та впливу неякісного функціонування процесу на реалізацію інших процесів. Розроблено методичне забезпечення визначення комплексного показника якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів методом нечіткого логічного висновку на основі частинних показників, які спрямовані на оцінювання основних характеристик ресурсів, системи та процесу. Запропонований підхід дозволить одержати об’єктивну оцінку рівня якості транспортно-логістичного обслуговування споживачів, встановити найбільш критичні умови та своєчасно вжити необхідних заходів.ukтранспортно-логістичне обслуговуванняякість транспортно-логістичного обслуговування споживачівоцінка якостіякість ресурсів транспортно-логістичного обслуговуванняякість системи транспортно-логістичного обслуговуваннятранспортно-логистическое обслуживаниекачество транспортно-логистического обслуживания потребителейоценка качествакачество ресурсов транспортно-логистического обслуживаниякачество системы транспортно-логистического обслуживанияtransport and logistics servicequality of transport and logistics services of consumersquality assessmentquality of transport and logistics service resourcesquality of the system of transport and logistics serviceОцiнювання якостi транспортно-логiстичного обслуговування споживачiвОценка качества транспортно-логистического обслуживания потребителейAssessment of quality of transport and logistics service of consumersArticle65.012.34:517.977.5