Жадан, Т. А.Zhadan, Tetiana2022-12-262022-12-262017Жадан, Т. А. Програмно-цільове управління ризиками готельно-ресторанного бізнесу / Т. А. Жадан // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2017. – № 3 (18), т. 1. – С. 74–78.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6879Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та прикладних аспектів програмно-цільового управління ризиками готельно-ресторанного бізнесу. Метою статті є удосконалення теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо використання програмно-цільового підходу до процесу управління ризиками готельно-ресторанного бізнесу. Для досягнення поставленої мети у роботі застосовано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів дослідження. За допомогою методів аналізу та синтезу розкрито основні підходи до процесу управління ризиками підприємства, які відрізняються один від одного сферою застосування, переліком етапів, послідовністю та процедурами їх здійснення. У роботі обґрунтовано доцільність використання програмно-цільового підходу до процесу управління ризиками готельно-ресторанного бізнесу. Запропоновано логічну схему та основні етапи організації і здійснення програмно-цільового управління ризиками готельно-ресторанного бізнесу, що дає змогу виявляти найбільш небезпечні ризики у цій сфері та визначати відповідний інструментарій впливу на них з урахуванням встановлених цілей, наявних та необхідних ресурсів. Результати дослідження можуть бути використані суб’єктами господарювання готельно-ресторанного бізнесу для підвищення ефективності підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень в процесі управління ризиками.ukпрограмно-цільове управлінняризикиготельно-ресторанний бізнеспроцес управління ризикамиprogram-target managementriskshotel and restaurant businessrisk management processПрограмно-цільове управління ризиками готельно-ресторанного бізнесуProgram-target management of the risks in the hotel and restaurant businessArticle338.24