Горбачов, П. Ф.Свічинський, С. В.Шевченко, В. В.Горбачёв, П. Ф.Свичинский, С. В.Шевченко, В. В.Horbachov, P.Svichynskyi, S.Shevchenko, V.2020-09-242020-09-242020Горбачов, П. Ф. Визначення граничного рiвня завантаження другорядних пiдходiв до мiської магiстралi з координованим керуванням / Горбачов П. Ф., Свiчинський С. В., Шевченко В. В. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2020. – Вип. 90. – С. 144–154.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3071За допомогою інструмента імітаційного моделювання дорожньо-транспортних ситуацій Vissim проведена експериментальна оцінка впливу рівня завантаження другорядного підходу до міської магістралі з координованим керуванням на час очікування транспортними засобами можливості проїзду перехрестя та визначено критичний рівень завантаження, перевищення якого призводить до різкого збільшення цього часу. Отримана оцінка необхідна для реалізації нового методу побудови координованого керування на міській магістралі.ukтранспортний засібрегульоване перехрестяплан координаціїрівень завантаження перехрестяімітаційна модельтранспортное средстворегулируемый перекрестокплан координацииуровень загрузки перекресткаимитационная модельvehiclesignalized intersectionsignal coordinationintersection occupancy ratesimulation modelВизначення граничного рiвня завантаження другорядних пiдходiв до мiської магiстралi з координованим керуваннямОпределение граничного уровня загрузки второстепенных подходов к городской магистрали с координированным управлениемDetermining the maximum threshold of saturation level for minor approaches to the arterial street with coordinated controlArticle656.05110.30977/BUL.2219-5548.2020.90.0.144