Жук, Олександр Дмитрович2024-12-282024-12-282024Жук, О. Д. Визначення впливу параметрів підвіски на експлуатаційні характеристики автомобіля : дипломна робота … магістра : 274 Автомобільний транспорт / Жук Олександр Дмитрович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 81 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/23822Об'єкт дослідження. Процеси взаємодії елементів ходової частини при руху автомобіля та дорозі та на діагностичному обладнанні. Мета дослідження – підтримка надійності підвіски автомобіля, яка закладена під час виробництва, за рахунок проведення своєчасного технічного обслуговування та виконання робіт по відновленню втраченої працездатності в умовах експлуатації зі застосування технічних засобів. Методи дослідження: математичне та імітаційне моделювання перехідних процесів. В роботі проведено аналіз схем побудови підвісок легкових автомобілів. Методами математичного та імітаційного моделювання було зроблено дослідження впливу параметрів підвіски та форм вимушених коливань на переміщення, швидкість та прискорення підресореної та не підресореної мас автомобіля на дороги або на діагностичному обладнані. Запропоновано технічне рішення проекту діагностичного відділення для станції технічного обслуговування легкових автомобілів. Проаналізовано устаткування яке використовується для оцінки працездатності елементів ходової частини легкових автомобілів. Розроблені заходи з охорони праці. Проведено техніко-економічна оцінка проектних рішень та стійкості капіталовкладень за критичним значенням коефіцієнта дисконтування.ukавтомобільходова частинапідвіскаобладнаннятехнологічний процесдіагностикамоделюванняколивальна системаВизначення впливу параметрів підвіски на експлуатаційні характеристики автомобіляMaster's theses