Черепаха, О. С.Кузьмін, А. А.Зинов’єв, Д. Є.Cherepakha, OleksandrKuzmin, ArtemZinoviev, Dmytro2025-08-072025-08-072025Черепаха, О. С. Визначення умов ефективної організації обслуговування замовлень логістичним відділом виробничої компанії / О. С. Черепаха, А. А. Кузьмін, Д. Є. Зинов’єв // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2025. – Вип. 109. – С. 190–198.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/26377У статті розглянуті умови ефективної організації процесу обслуговування замовлень логістичним відділом виробничої компанії. Розроблені структурна модель взаємодії учасників технології транспортного обслуговування та альтернативні схеми організації процесу обслуговування замовлень, регресійні моделі лінійного типу для десяти запропонованих схем цього процесу логістичним відділом виробничої компанії.ukзамовленнялогістикавиробнича компаніямодельрегресіяcustomer orderlogisticsmanufacturing companymodelregressionВизначення умов ефективної організації обслуговування замовлень логістичним відділом виробничої компаніїDetermining The conditions For The Effective Organization Of Order Service By The Logistics Department Of a Manufacturing CompanyArticle656.07310.30977/BUL.2219-5548.2025.109.0.190