Леонтьєв, Д. М.Дон, Є. Ю.Leontiev, D.Don, Ye.Леонтьев, Д. Н.Дон, Е. Ю.2019-04-152019-04-152019Леонтьєв, Д. М. Обгрунтування рацiонального закону змiни тиску в електропневматичному гальмiвному приводi пiд час екстреного гальмування / Леонтьєв Д. М., Дон Є. Ю. // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гл. ред.) и др. – Харьков, 2019. – Вып. 84. – С. 21–30.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2642Проаналізовано та узагальнено результати дослідження впливу темпу зміни тиску в електропневматичному гальмівному приводі на процес гальмування коліс транспортного засобу. Проведено математичне моделювання динаміки руху колісного транспортного засобу, обладнаного електропневматичною гальмівною системою, яка може виконувати функції антиблокувальної системи. Описано принципи керування електропневматичними модуляторами тиску та їх вплив на динаміку руху колісного транспортного засобу, а також визначено спосіб зміни темпу під час наповнення гальмівної камери робочим тілом на основі моделювання робочих процесів електропневматичного гальмівного привода та динаміки руху колісного транспортного засобу.ukгальмівний привідгальмівна системамоделюваннядинаміка гальмуванняелектропневматичний привідbrake actuatorbrake systemsimulationbrake dynamicselectro-pneumatic brake controlelectro-pneumatic brake systemthe vehiclethe carantilock braking systemprinciples of control devicesregulationтормозной приводтормозная системамоделированиединамика торможенияэлектропневматический приводОбгрунтування рацiонального закону змiни тиску в електропневматичному гальмiвному приводi пiд час екстреного гальмуванняSubstantiating the rational law of pressure change in the electropneumatic brake actuator during emergency brakingОбоснование характера изменения давления в электропневматическом тормозном приводе при экстренном торможенииArticle629.062