Гнатов, Андрій ВікторовичАргун, Щасяна ВаліковнаВоронков, Олександр ІвановичГнатова, Ганна АндріївнаНікітченко, Ігор Миколайович2023-05-272023-05-272022Пат. 151742 Україна, МПК F02B 47/10 (2006.01), F02B 19/12 (2006.01), F02B 33/22 (2006.01). Поршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря вхідного каналу / Гнатов Андрій Вікторович, Аргун Щасяна Валіковна, Воронков Олександр Іванович, Гнатова Ганна Андріївна, Нікітченко Ігор Миколайович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Гнатов Андрій Вікторович. — N u 2021 07628 ; заявл. 28.12.2021 ; опубл. 07.09.2022, Бюл. N 36. — 5 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/12550Заявлений поршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря вхідного каналу, в одному із циліндрів якого здійснюють впуск повітря з навколишнього середовища, його стиск і подачу стиснутого повітря через впускний клапан та з'єднуючий канал до зовнішньої камери, в яку подають через форсунки паливо, наприклад етиловий спирт, і здійснюють процес згоряння палива для підігріву стиснутого повітря. Процеси розширення продуктів згоряння і подальшого їх видалення із робочих циліндрів в навколишнє середовище здійснено відповідно до порядку їх роботи, що з'єднана каналами та впускними клапанами з робочими циліндрами. Максимальний тиск продуктів згоряння палива в зовнішній камері підтримують на рівні 3-5 МПа, а максимальну температуру стиснутого повітря - не більше 1500 K, за рахунок кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру, та тривалості відкриття впускних клапанів робочих циліндрів, наприклад клапанів з електромагнітним приводом, які відкривають за 5-10 градусів оберту колінчатого вала до верхньої мертвої точки поршнів робочих циліндрів, а закривають залежно від режиму роботи двигуна за 5-40 градусів оберту колінчатого вала за верхньою мертвою точкою поршнів робочих циліндрів. Для підігріву стиснутого повітря застосовують індуктивну котушку, яка встановлена з боку вхідного каналу робочих циліндрів.ukтепловий двигунпоршневий тепловий двигунтепловий двигун з індукційним підігрівоммашинобудуванняПоршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря вхідного каналуOther