Федотова, І. В.Кібець, І. В.Fedotova, I.Kibets, I.2013-12-232013-12-232012Федотова, І. В. Взаємозв’язок маркетингу та логістики в автотранспортному підприємстві / Федотова І. В., Кібець І. В. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 19. ‒ С. 57‒67.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/513Розглянуто взаємозв’язок маркетингу та логістики в підприємстві. Визначено основні точки взаємодії маркетингу та логістики, ґрунтуючись на відповідних елементах комплексів «7Р» та «7R». Запропонована інтегрована система маркетинг-логістики в АТП, яка представлена у вигляді взаємодіючих функціональних підсистем підприємства. Сформульовані входи, виходи системи та основні завдання кожної з функціональних підсистем маркетингової логістики АТП.ukмаркетинглогістикамаркетингова логістикавзаємодіяланцюг постачаньінтегрована системасистемний підхідmarketinglogisticsmarketing logisticsinteractionsupply chainthe integrated systemthe system approachВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В АВТОТРАНСПОРТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІCORRELATION OF MARKETING AND LOGISTICS WITHIN THE MOTOR TRANSPORT ENTERPRISEArticle65.012.34:658.8