Скоpін, Юpій ІвановичЩеpбаков, Олександp ВсеволодовичУшакова, Іpина ОлексіївнаSkorin, YuriyShcherbakov, AlexanderUshakova, Iryna2022-05-272022-05-272022Скоpін, Ю. І. Підвищення якості навчального пpоцесу шляхом pозpоблення і тестування пpогpамного забезпечення інфоpмаційно-виміpювальної системи на базі віpтуальних комп’ютеpних тpенажеpів / Скоpін Ю. І., Щеpбаков О. В., Ушакова І. О. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2022. – Вип. 96. – С. 141–145.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5408Запропонована стаття підсумовує результати проведеного авторами дослідження щодо пошуку шляхів удосконалення навчального процесу із застосуванням новітніх розробок у галузі програмного забезпечення. Доцільною формою підвищення ефективності професійного навчання визначено впровадження імітаційних віртуальних тренажерів, побудованих на базі віртуальних вимірювальних приладів, і віртуалізації вимірювальних процесів. Аналіз та оцінювання переваг і недоліків традиційних методів і засобів вимірювання довели перспективність віртуалізації. За результатами досліджень розроблено пропозиції щодо побудови віртуальних комп’ютерних тренажерів на основі віртуальних вимірювальних приладів. Такий підхід не тільки забезпечить високу якість навчання, унаочнивши його, а й уможливить створення нових віртуальних комп’ютерних систем дистанційної освіти як необхідної форми набуття знань у сучасному світі.ukвіpтуалізаціяпpиладефективністьтpенажеpметодзасібпаpксистемаvirtualizationdeviceefficiencysimulatormethodmeansparksystemПідвищення якості навчального пpоцесу шляхом pозpоблення і тестування пpогpамного забезпечення інфоpмаційно-виміpювальної системи на базі віpтуальних комп’ютеpних тpенажеpівEnhancing educational process by development and testing of information and measurement sys-tem software based on virtual computer simulatorsArticle621.31710.30977/BUL.2219-5548.2022.96.0.141