Денисенко, Олег ВасильовичШевченко, Володимир Вадимович2020-11-302020-11-302019Пат. 137438 Україна, МКИ G08G 1/09 (2006.01). Спосiб координованого управлiння руху транспортних засобiв по магiстралi / Денисенко Олег Васильович, Шевченко Володимир Вадимович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Денисенко Олег Васильович, Шевченко Володимир Вадимович. - N u 2019 02538 ; заявл. 15.03.2019 ; опубл. 25.10.2019, Бюл. N 20. - 6 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3237Спосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі, заснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки. У результаті сканування одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя, які примикають до перехресть магістралі по другорядним дорогам та сканування цих примикаючих доріг по середині перегонів, попередньо визначають кількість та тип ТЗ по кожній смузі руху, що у даній фазі перетнули лінії сканування на виході відповідних примикаючих перехресть на моменти часу підходу груп ТЗ до ліній сканування перегону магістралі відповідного перехрестя. А значення часу роз'їзду черг по кожній смузі остаточно визначають за кількістю і типом ТЗ, які повністю перетнули лінії сканування у середині цих примикаючий перегонів в напрямку до магістралі на момент підходу групи ТЗ по магістралі до самого перехрестя, при цьому тривалість часу основного такту для примикаючих доріг визначають за максимальною чергою серед смуг відповідних підходів.ukавтомобiльний транспортбезпека рухуСпосiб координованого управлiння руху транспортних засобiв по магiстралiThesis