Глушкова, Д. Б.Рижков, Ю. В.Багров, В. А.Степанюк, А. І.Глушкова, Д. Б.Рыжков, Ю. В.Степанюк, А. И.Багров, В. А.Hlushkova, D.Bagrov, V.Ryzhkov, Yu.Stepaniuk, A.2020-10-062020-10-062020Застосування теорiї математичного планування при виборi оптимальних режимiв поверхневого змiцнення / Глушкова Д. Б., Рижков Ю. В., Багров В. А., Степанюк А. I. // Автомобiльний транспорт : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України; ХНАДУ ; редкол.: А. В. Гнатов (гол. ред.) та iн. - Харкiв, 2020. - Вип. 46. - С. 71-772219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3135Встановлено оптимальні значення твердості, шорсткості поверхні сталі 38Х2МЮА, товщини покриття, що наноситься з точки зору зносостійкості деталей об’ємного гідроприводу. Під час обробки результатів експерименту використовувався метод математичної моделі.ukпідкладкаадгезіявідшаровуванняшорсткістьзносостійкістьматематична модельподложкаадгезияотслаиваниешероховатостьизносостойкостьматематическая модельpadsadhesionroughnesswear resistancemathematical modelЗастосування теорiї математичного планування при виборi оптимальних режимiв поверхневого змiцненняПрименение теории математического планирования при выборе оптимальных режимов поверхностного упрочненияApplication of the theory of mathematical planning when choosing the optimal modes of surface hardeningArticle621.78510.30977/АТ.2219-8342.2020.46.0.71