Горбачов, Петро ФедоровичМакарічев, Олександр ВікторовичШевченко, Володимир ВадимовичHorbachov, PeterMakarichev, AlexanderShevchenko, VolodymyrГорбачёв, Пётр ФёдоровичМакаричев, Александр ВладимировичШевченко, Владимир Вадимович2021-03-032021-03-032021Горбачов, П. Ф. Імовірність виникнення неповної пачки автомобілів під час координованому керуванні на міській магістралі / Горбачов П. Ф., Макарічев О. В., Шевченко В. В. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 92, т. 1. – С. 214–225.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3680На стандартних для дорожніх світлофорів з постійним циклом регулювання припущеннях побудована залежність імовірності нульової черги наприкінці дозвільного сигналу, яка є стаціонарною оцінкою імовірності виникнення неповної пачки автомобілів залежно від рівня завантаження напрямку руху. Вона збігається з аналогічною оцінкою для однолінійної системи масового обслуговування з необмеженою чергою, отриманою за допомогою марківської моделі. Лінійний тип отриманої моделі та уповільнене зростання навантаження в процесі збільшення пачки автомобілів у зеленій хвилі дозволяє вільно вибирати її розмір під час складання планів магістральної координації у містах з огляду на мінімізацію часу затримок учасників руху під час подолання координованої ділянки міської магістралі.ukплан координаціїпачка автомобіліврівень завантаження перехрестяімовірністьсистема масового обслуговуванняcoordination projectbunchlevel of traffic load at a signalized intersectionpotentialqueuing systemплан координациипачка автомобилейуровень загрузки перекрёсткавероятностьсистема массового обслуживанияІмовірність виникнення неповної пачки автомобілів під час координованому керуванні на міській магістраліPotential for incomplete bunching under the city’s highway coordinated traffic managementВероятность возникновения неполной пачки автомобилей при координированном управлении на городской магистралиArticle656.05110.30977/BUL.2219-5548.2021.92.1.214