Саєнко, Наталія ВіталіївнаСозикіна, Ганна СергіївнаКоваленко, Аліна ВолодимирівнаSaienko, NataliiaSozykina, GannaKovalenko, Alina2023-01-312023-01-312022Саєнко, Н. В. Потенціал білінгвізму в навчанні іноземних мов у ЗВО / Н. В. Саєнко, Г. С. Созикіна, А. В. Коваленко // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2022. – Вип. 99. – С. 165–169.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8217У статті визначено потенціал білінгвізму як функціонування двох мовних та культурних кодів у свідомості індивіда, зазначено на необхідності переосмислення його значення в навчанні іноземних мов. Викладачі іноземних мов повинні мати у своєму розпорядженні перевірені методи раціонального використання білінгвізму та можливість вибирати, які з них сприятимуть досягненню освітньої мети в конкретній аудиторії та її культурному контексті. Вирішальне значення в процесі розуміння іншої мови має переклад. Прикладом використання перекладу рідною мовою є паралельний текст як текст однією мовою та його переклад іншою. Наведено приклад використання паралельного перекладання в дистанційному навчанні іноземної мови в ЗВО.ukбілінгвізмпаралельний перекладстуденти університетуіншомовна підготовкаbilingualismparallel translationuniversity studentsteaching a foreign languageПотенціал білінгвізму в навчанні іноземних мов у ЗВОThe potential of bilingualism in teaching foreign languages in universitiesArticle378.14710.30977/BUL.2219-5548.2022.99.0.165