Михалевич, М. Г.Mykhalevych, M.2021-07-282021-07-282021Михалевич, М. Г. Оптимізація керуючих впливів на електропневматичний клапан виконавчого пристрою керування зчепленням / М. Г. Михалевич // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 93. – С. 128–135.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4509Під час зміни умов роботи електропневматичного клапана змінюються його вихідні параметри. Метою роботи є формування залежностей, що визначають параметри керуючого сигналу для системи керування зчепленням транспортних засобів категорій M3 та N3 в умовах зміни напруги живлення, перепаду тиску на клапані та температури навколишнього середовища. Шляхом моделювання роботи електропневматичного клапана було побудовано поверхні відгуку щодо величини керуючого імпульсу залежно від таких параметрів, як напруга живлення бортової мережі транспортного засобу, температура на-вколишнього середовища та перепад тиску на електропневматичному клапані.ukелектропневматична система керування зчепленнямелектропневматичний клапанпілотний імпульсповерхня відгукувплив температуриelectropneumatic clutch control systemelectropneumatic valvepilot pulseresponse surfacetemperature effectОптимізація керуючих впливів на електропневматичний клапан виконавчого пристрою керування зчепленнямOptimization control actions on electropneumatic valve of actuator of clutch controlArticle629.310.30977/BUL.2219-5548.2021.93.0.128