Шукліна, Вікторія ВікторівнаШуклина, Виктория ВикторовнаShuklina, Victoria2023-01-032023-01-032020Шукліна, В. В. Аналітичний інструментарій вимірювання інформаційно-комунікаційного потенціалу промислового підприємства / В. В. Шукліна // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2020. – № 1 (24). – С. 214–227.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7404Мета дослідження полягала у розробленні методологічного підходу щодо оцінювання інформаційно-комунікаційного потенціалу підприємства з урахуванням ситуації функціонування або її зміни, уточнення аспектів, потребуючих поліпшення, та встановлення положень теоретичного базису проблеми дослідження. Методика дослідження. Результати отримані за рахунок застосування методів: індукції і дедукції – при побудові методологічних основ оцінювання; аналітичних порівнянь і аналогій – при розробленні методичних засад оцінювання; абстракції – при визначенні сутності категорій «потенціал ситуації», «інформаційно-комунікаційне середовище». Результати. Сформовано методологічний підхід щодо оцінювання інформаційно-комунікаційного потенціалу підприємства в умовах мінливості ситуацій функціонування. Уточнено аналітичний інструментарій вимірювання інформаційно-комунікаційного потенціалу підприємства за ситуаційними перевагами та перешкодами. Удосконалено понятійнокатегоріальний апарат теорії управління потенціалом. Наукова новизна. Запропоновано методологічний підхід щодо оцінювання інформаційнокомунікаційного потенціалу промислового підприємства в умовах мінливості ситуацій функціонування, який базується на поєднанні методів і параметрів, що, на відміну від існуючих, враховує ситуаційні переваги і перешкоди функціонування та дозволяє адекватно реагувати на зміни зовнішнього середовища. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути запропоновані для впровадження на промислових підприємствах; очікуваним ефектом може бути підвищення оперативності прийняття управлінських рішень в сфері управління інформаційно-комунікаційним потенціалом і стратегічним розвитком.ukінформаційно-комунікаційний потенціалоцінюванняметодологічний підхідметодичний інструментарійситуаціяуправлінняситуаційне управлінняпідприємствоінформаційна економікаинформационно-коммуникационный потенциалоцениваниеметодологический подходметодический инструментарийситуацияуправлениеситуационное управлениепредприятиеинформационная экономикаinformation and communication potentialassessmentmethodological approachmethodological toolssituationmanagementsituational managementcompanyinformation economyАналітичний інструментарій вимірювання інформаційно-комунікаційного потенціалу промислового підприємстваАналитический инструментарий измерения информационно-коммуникационного потенциала промышленного предприятияAnalytical tool for measuring the information and communication potential of industrial enterprisesArticle338.43:658.0110.30977/PPB.2226-8820.2020.24.0.214