Воронін, Михайло Віталійович2025-07-032025-07-032025-07Воронін, М. В. Розвиток маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Воронін Михайло Віталійович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 78 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/25675У кваліфікаційній роботі здійснено комплексне дослідження маркетингової діяльності автотранспортного підприємства з урахуванням впливу зовнішніх і внутрішніх чинників. Проведено оцінку зовнішнього середовища, виявлено основні проблемні напрямки, зокрема ті, що пов’язані з воєнними діями та мобілізаційними процесами. Аналіз внутрішнього середовища за моделлю 7P дозволив встановити ключові слабкі сторони маркетингової політики підприємства, особливо в аспектах ціноутворення, просування та організації процесів. На основі результатів дослідження запропоновано створення служби маркетингу, яка здійснюватиме комплексну роботу з ринкових досліджень, просування послуг, формування цінової політики та комунікацій із клієнтами. Побудовано сітьовий графік впровадження цього підрозділу та визначено оптимальну організаційну структуру служби з трьох працівниківukмаркетингмодель 7рвнутрішнє середовищезовнішнє середовищесітьовий графікслужба маркетингуРозвиток маркетингової діяльності підприємстваBachelor's theses