Костікова, М. В.2024-01-082024-01-082022Костікова, М. В. Сучасний освітній процес і кібербезпека / М. В. Костікова // Моделювання та інформаційні технології в науці, техніці, кібербезпеці та освіті : матеріали Всеукр. наук.-практ. Internet-конф. , 15–16 листоп. 2022 р., м. Харків / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2022. – С. 57–59.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19105В матеріалі розглянута проблематика кібербезпеки у навчальному середовищі і надані пропозиції щодо її розв’язання. Акцентовано, що найбільш значущими серед кіберзагроз для учасників навчально-виховного процесу є методи соціальної інженерії, знання яких та протидія яким можуть бути найбільш ефективними для забезпечення кібербезпеки.ukкібербезпеканавчальне середовищекіберзагрозасуб’єкт освітнього процесусоціальна інженеріяСучасний освітній процес і кібербезпекаArticle378:004