Марченко, А. П.Федоров, А. Ю.Ліньков, О. Ю.Клімов, В. Ф.Марченко, А. П.Федоров, А. Ю.Линьков, О. Ю.Климов, В. Ф.Marchenko, A. P.Fedorov, A. Y.Linkov, O. Y.Klimov, V. F.2019-02-012019-02-012018Обгрунтування необхiдностi регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машини / Марченко А. П., Федоров А. Ю., Линьков О. Ю., Клiмов В. Ф. // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины; ХНАДУ ; редкол.: А. В. Гнатов (гл. ред.) и др. - Харьков, 2018. - Вып. 43. - С. 12-172219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2515Проаналізовано і обґрунтовано необхідність регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машини, показано, що відхилення температури теплоносіїв від оптимальної призводить до негативних наслідків в експлуатації дизеля. На основі експериментальних даних показано вплив зміни режиму роботи дизеля наземної транспортної машини з дизелем типу 5ТДФ на відхилення температур теплоносіїв від рекомендованих оптимальних.ukзносдизельтемпературасистема охолодженняоливавентиляторизносдизельтемпературасистема охлаждениямасловентиляторdemolitiondieseltemperaturecooling systemoilfanОбґрунтування необхідності регулювання роботи системи охолодження дизеля наземної транспортної машиниОбоснование необходимости регулирования работы системы охлаждения дизеля транспортной машиныReasoning the necessity of regulating the operation of the vehicles diesel cooling systemArticle62-977