Шатохін, В. М.Гранько, Б. Ф.Соболь, В. М.Шатохин, В. М.Гранько, Б. Ф.Соболь, В. Н.Shatokhin, V.Granko, B.Sobol, V.2018-12-192018-12-192018Шатохiн, В. М. Про зниження динамiчних навантажень у механiзмi повороту гусеничної машини з гiдрооб'ємною передачею / Шатохiн В. М., Гранько Б. Ф., Соболь В. М. // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: В. А. Богомолов (гл. ред.) и др. – Харьков, 2018. – Вып. 81. – С. 39–47.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2477Розроблено математичні моделі повороту гусеничної машини. До механізму повороту включено гідрооб’ємну передачу і диференціальні редуктори. Їх введення поліпшує технічні характеристики об’єкта (керованість, маневреність, рухливість), знижує стомлюваність водія. Моделі дозволяють визначити параметри гідромашин і диференціальних редукторів, що забезпечують поворот об’єкта з необхідною швидкістю.ukгідрооб’ємна передачадиференціальний механизммеханізм поворотугусенична машинагидрообъемная передачадифференциальный механизммеханизм поворотагусеничная машинаhydrovolumetric transmissiondifferential mechanismswinging mechanismtracked vehicleПро зниження динамiчних навантажень у механiзмi повороту гусеничної машини з гiдрооб'ємною передачеюО снижении динамических нагрузок в механизме поворота гусеничной машины с гидрообъемной передачейOn dynamic loads reduction in the swinging mech-anism of a tracked vehicle with hydrovolumetric transmissionArticle621.432.4:534.16