Котляр, Артур Юрійович2024-07-042024-07-042024Котляр, А. Ю. Стратегія просування товару на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Котляр Артур Юрійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 74 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20752Об’єктом дослідження виступає процес просування продукції на зовнішні ринки збуту. Мета роботи – дослідження теоретичних основ просування продукції та розробка стратегії просування товарів ТОВ «Пирятинський сирзавод» на міжнародні ринки. Метод дослідження – порівняльно-економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; вибіркове спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; маркетиговий метод. У роботі визначено види стратегії просування; обґрунтовані основні підходи до визначення стратегій просування на ринки збуту; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пирятинський сирзавод»; з’ясовані цільові ринки сиромолочної продукції та- проведено аналіз конкурентоспроможності досліджуваного підприємства; розроблені та обґрунтувано стратегію просування продукції ТОВ «Пирятинський сирзавод» на міжнародні ринки. Впровадження пропозицій та рекомендацій, наданих у дослідженні, дозволить досягти головної мети – розширення ринку збуту ТОВ «Пирятинський сирзавод» за рахунок виходу на зовнішній ринок при використанні стратегії просування, що дасть змогу покращити основні показники діяльності досліджуваного підприємства.ukмаркетингПирятинпросуваннярекламаринокстратегіяфінансово-господарська діяльністьPRСтратегія просування товару на зовнішній ринокBachelor's theses