Глушкова, Д. Б.Аврунін, Г. А.Рижков, Ю. В.Воронков, О. І.Степанюк, А. І.Гнатюк, А. А.Hlushkova, D. B.Avrunin, G. A.Ryzhkov, Y. V.Voronkov, O. I.Stepanuk, A. I.Hnatiyk, A.2021-12-082021-12-082021Особливості пошкоджуваності зварних з’єднань паропроводів зі сталі 12Х1М1Ф і 15Х1МФ / Д. Б. Глушкова, Г. А. Аврунін, Ю. В. Рижков, О. І. Воронков, А. І. Степанюк, А. А. Гнатюк // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 94. – С. 85–90.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4737У роботі досліджено підвищення зносостійкості вузлів радіально-поршневих об’ємних гідромашин з кульковими поршнями. Ці машини мають підвищений рівень зношення, на поверхні кульок виникають тріщини. Запропоновано виготовлення кульок з керамічних матеріалів з нанесенням на них іонно-плазмового покриття. Вибір режимів нанесення покриттів здійснювався з використанням методики математичного планування експериме-нту через аналіз мікротвердості формованих покриттів і коефіцієнта використання матеріалу. Нанесення іонно-плазмового покриття TiCrN на поверхню кульки-поршня є ефективним методом підвищення його зносостійкості, що збільшує експлуатаційну стій-кість деталей об’ємного гідропривода.ukоб’ємний гідропривідзносостійкістьпари тертямікроструктуракулька-поршеньpump-controlled hydraulic drivewear resistancefrictional steammicrostructurepiston ballПідвищення зносостійкості вузлів об’ємного гідроприводаIncreasing the wear resistance of the pump-controlled hydraulic drive unitsArticle621.771.0710.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.85