Бондаренко, Л. М.Бондаренко, Л. Н.Bondarenko, L.2017-11-082017-11-082017Бондаренко, Л. М. Соціокультурні аспекти навчання мови іноземних студентів / Л. М. Бондаренко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета [Текст] : сб. науч. тр. / Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Богомолов В. А. (глав. ред.) и др.]. – Харьков : ХНАДУ, 2017. – Вып. 77. – C. 30–36.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2057Розглянуто соціокультурні аспекти навчання мови іноземних студентів через порівняння національно-культурних особливостей двох контактуючих культур: рідної культури, якою студент оволодіває практично на генетичному рівні, і чужої, що необхідна йому для адаптації в новому соціальному середовищі для отримання вищої освіти.ukмотиваціяіноземні студентинаціонально-культурні особливостісоціальне середовищемотивацияиностранные студентынационально-культурные особенностисоциальная средаmotivationforeign studentsnational and cultural peculiaritiessocial environmentСОЦІОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ МОВИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВСОЦИОКУЛЬТУРНЫЕ АСПЕКТЫ ОБУЧЕНИЯ ЯЗЫКУ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВSOCIAL AND CULTURAL ASPECTS OF FOREIGN STUDENTS LANGUAGE TRAININGArticle378:37.011