Данець, Сергiй Вiталiйович2019-04-042019-04-042018Данець, Сергiй Вiталiйович. Оцiнка параметрiв руху транспортних засобiв при реконструкцiї дорожньо-транспортних пригод : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 - Автомобiлi та трактори [Електронний ресурс] / Данець Сергiй Вiталiйович ; М-во освiти i науки України, Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Харкiв, 2018. - 24 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2621Актуальність теми. Обґрунтування вибору теми дослідження та її доцільність обумовлені тим, що дослідження дорожньо-транспортних пригод (ДТП) спрямовані саме на оцінку параметрів руху транспортних засобів (ТЗ). Згідно Інструкції про призначення та проведення судових експертиз мають найважливіше значення такі параметри руху ТЗ, як швидкість, зупинний та гальмівний шлях, відстані та розташування ТЗ у різні моменти часу. До об’єктивних ознак визначення цих параметрів, у першу чергу, відносяться сліди ковзання коліс на дорожньому покритті. Проведення дослідження ускладняється тим, що сучасні ТЗ обладнуються антиблокувальною системою (АБС) гальм і при екстреному гальмуванні не залишають слідів гальмування (ковзання, юзу) на дорожньому покритті. У випадку відсутності слідів гальмування слідство використовує суб’єктивні методи дослідження – опитування постраждалих, свідків та учасників ДТП. Достовірність такої оцінки параметрів руху ТЗ дуже низька.ukОцiнка параметрiв руху транспортних засобiв при реконструкцiї дорожньо-транспортних пригодThesis629.016