Воронова, Є. М.Voronova, Ye.2021-12-142021-12-142021Воронова, Є. М. Проєкт як метод навчання у вищій школі / Воронова Є. М. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 94. – С. 215–218.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4854У наш час принцип гуманізації освіти, особливо технічної, стає одним із провідних, адже практика викладання іноземних мов потребує певних технологій, що забезпечували б його реалізацію. Проєктну методику навчання можна вважати однією з таких сучасних технологій, не-зважаючи на те, що вона має витоки з минулого сторіччя. У статті описано історію та причини появи методу проєктів у викладанні іноземних мов у технічних університетах.ukгуманізаціясучасні технологіїреалізаціяпроєктмисленняіноземні мовиmethod of projectssolutionspecific resultcognitive activityflexible guidanceПроєкт як метод навчання у вищій школіProject as a method of teaching in higher educationArticle372.881.111.110.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.215