Яценко, Богдан Русланович2024-07-012024-07-012024Яценко, Б. Р. Забезпечення ефективності комерційної діяльності підприємства на засадах удосконалення маркетингової стратегії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Яценко Богдан Русланович. ‒ Харків : ХНАДУ, 2024. ‒ 98 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20681Об’єкт дослідження – процеси стратегічного управління комерційною діяльністю підприємств. Метою роботи є розвиток теоретико-методичних засад стратегічного управління комерційною діяльністю підприємств, зокрема в площині формування та реалізації маркетингових стратегій, спрямованих на стимулювання збуту. У роботі було використано: метод теоретичного узагальнення, метод аналізу та синтезу, системний підхід, структурний підхід, SPASE-метод, методи економічного та маркетингового аналізу, графічний метод, метод побудови конкурентного профілю. У кваліфікаційній роботі розглянуто: теоретико-методичні основи забезпечення ефективності комерційної діяльності підприємства; визначено стратегічні позиції підприємства та проведено оцінку ефективності комерційної діяльності ТОВ «Олімп Євротрейд», досліджено його маркетингову діяльність; обґрунтовано шляхи удосконалення комерційної діяльності підприємства в контексті стратегічного маркетингового аспекта. Теоретичне та практичне значення результатів дослідження полягає у розвитку теоретико-методичних засад забезпечення ефективності комерційної діяльності підприємства шляхом інтеграції механізмів стимулювання збуту в маркетингову стратегію підприємства. Результати роботи апробовано на VІІІ Міжвузівській студентській науковій конференції «Тенденції та перспективи розвитку економіки і права ХХІ століття очима молоді», ХНПУ імені Г.С. Сковороди, травень 2024 р.ukкомерційна діяльністьпідприємствомаркетингстратегіярекламастимулювання збутуЗабезпечення ефективності комерційної діяльності підприємства на засадах удосконалення маркетингової стратегіїBachelor's theses