Бредіхін, В. М.2022-11-282022-11-282012Бредіхін, В. М. Базові інструменти просування проектів в є-комерції / В. М. Бредіхін // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2012. – № 1 (2). – С. 28–30.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6097У статті зроблена спроба класифікації інструментів просування бренду в рамках проектів є-коммерції. Як результат виділені основи, що дозволяють підвищити привабливість реалізації проектів розробки традиційних корпоративних сайтів і їх пошук у пошукових системах. Ці можливості особливо актуальні в період економічної кризи, оскільки пропонують більш стабільний результат при менших витратах.ukбрендє-комерціясайтІнтернетсервіси маркетингуbrande-commercesitemathematical modelingmarketing servicesБазові інструменти просування проектів в є-комерціїArticle004.4(470)