Білоконь, Єлизавета Романівна2025-07-182025-07-182025Білоконь, Є. Р. Формування та реалізація стратегії розвитку малого підприємства автотранспортної галузі : дипломна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Білоконь Єлизавета Романівна. ‒ Харків : ХНАДУ, 2025. ‒ 61 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/26208Кваліфікаційна робота бакалавра: 61 с., 8 рис., 6 табл., 36 джерел. МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, АВТОТРАНСПОРТНА ГАЛУЗЬ, СТРАТЕГІЯ ЗРОСТАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ. Мета даної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо формування та реалізації стратегії розвитку малого підприємства автотранспортної галузі. Предмет дослідження – організаційно-економічні засади стратегічного розвитку малих підприємств у сфері автотранспортних послуг. Об’єкт дослідження – господарська діяльність з точки зору стратегічного розвитку малого автотранспортного підприємства на сучасному етапі розвитку. Задачі дослідження: – проаналізувати сучасні теоретичні підходи до формування стратегії розвитку малого підприємства; – аналіз фінансово-економічної діяльності ФОП Хижниченко О.М.; – розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення стратегії розвитку підприємства на основі результатів дослідження. Тематична спрямованість дослідження визначається своєчасною необхідністю одночасного розгляду двох важливих проблем: оптимального розвитку малого бізнесу в галузі транспорту, з одного боку, і підвищення ефективності функціонування автомобільного транспорту через залучення малих підприємств у сферу основних видів діяльності – з іншого, при відповідному державному регулюванні. При виконанні дипломної роботи використано статичні дані роботи підприємства, наукову та методичну літературу.ukмале підприємствоавтотранспортна галузьстратегія зростанняконкурентоспроможністьстратегічне управлінняФормування та реалізація стратегії розвитку малого підприємства автотранспортної галузіBachelor's theses