Криворучко, О. М.Сукач, Ю. О.Kryvoruchko, O.Sukach, Yu.2013-12-242013-12-242012Криворучко, О. М. Основні положення бенчмаркінгу бізнес-процесів АТП / Криворучко О. М., Сукач Ю. О. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 20. ‒ С. 77‒89.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/546Запропоновано науково-методичні рекомендації щодо бенчмаркінгу бізнес-процесів АТП, особливістю яких є обґрунтування вибору підприємства-партнера з бенчмаркінгу та використання методу аналізу ієрархій для встановлення пріоритетності показників оцінки бізнес-процесів та «еталонного» процесу як об’єкта порівняння. Вибір підприємств-партнерів здійснюється як з позиції підприємства-виробника, так і з позиції споживача, співставляючи зусилля підприємств та очікування споживачів щодо резуль-татів їх діяльності. «Еталонний» процес обирається на основі значення глобального пріо-ритету, визначеного методом аналізу ієрархій.ukбізнес-процесметоди поліпшення бізнес-процесівбенчмаркінг бізнес-процесівbusiness-processmethods of business-processes improvementbusiness-processes benchmarkingОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ АТПFUNDAMENTALS OF BENCHMARKING OF MOTOR TRANSPORT ENTERPRISES BUSINESS-PROCESSESArticle65.0 (075.8)