Гладка, О. І.Гладкая, Е. И.Gladka, O.2014-12-112014-12-112014Гладка, О. І. Контроль маркетингу персоналу на підриємстві / Гладка О. І. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. – Харків : ХНАДУ, 2014. – Вип. 23. – С. 145–155.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/914Стаття присвячена висвітленню питань з реалізації процесу контролю маркетингу персоналу (МП). Основною ціллю є уточнення місця контролю МП, визначення змісту етапів його реалізації. Успіхом здійснення контролю є, насамперед, визначення його завдань, об’єкта і критеріїв, за якими має здійснюватись контроль. У статті обгово-рюються сучасні підходи щодо побудови процесу контролю МП; визначаються критерії, яким він має відповідати, щоб забезпечити ефективну та успішну реалізацію МП на під-приємстві. З урахуванням визначених критеріїв розроблено процес контролю МП, який, враховуючи результати реалізації МП попередніх періодів, надає можливість теоретично спрогнозувати та передбачити майбутні результати, а також вчасно корегувати та впроваджувати найефективніші управлінські рішення. Результати розробок можуть бути використані як на підприємствах автомобільного транспорту, так і на підприємствах інших галузей.ukзавдання контролюконтроль маркетингу персоналупроцес контролю маркетингу персоналузадачи контроляконтроль маркетинга персоналапроцесс контроля маркетинга персоналаcontrol objectivespersonnel marketing controlpersonnel marketing control processКОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІКОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГА ПЕРСОНАЛА НА ПРЕДПРИЯТИИPERSONNE MARKETING CONTROL WITHIN THE ENTERPRISEArticle656.07:331.5