Журавель, Олег Анатолійович2025-01-072025-01-072024Журавель, О. А. Визначення впливу конструктивних особливостей надпоршевої порожнини двигуна 1Д 8,2/8,7 на інтенсивність руху робочого тіла в камері згоряння : дипломна робота … магістра : 142 Енергетичне машинобудування / Журавель Олег Анатолійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 82 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24318Метою даного дослідження є аналіз впливу конструктивних характеристик надпоршневої порожнини автомобільного двигуна з примусовим запалюванням моделі 1Д 8,2/8,7 (потужністю 10 кВт) на інтенсивність руху робочого тіла в камері згоряння. У роботі проведено аналіз методів організації робочого процесу у двотактних двигунах з іскровим запалюванням, які застосовують систему безпосереднього впорскування пального. Здійснено розрахунок робочого циклу та визначено техніко-економічні показники. Особлива увага була приділена дослідженню конструктивних параметрів надпоршневої порожнини та їх впливу на динаміку робочого тіла в камері згоряння, що дало змогу обґрунтувати можливий економічний ефект від запропонованих удосконалень.ukробочий процесдвотактний двигунвнутрішнє сумішоутворенняіскрове запалюваннябезпосереднє впорскуваннятехніко-економічні показникиВизначення впливу конструктивних особливостей надпоршевої порожнини двигуна 1Д 8,2/8,7 на інтенсивність руху робочого тіла в камері згорянняMaster's theses