Мироненко, Олексій Андрійович2024-07-072024-07-072024Мироненко, О. А. Дослідження рівня екологічної безпеки на регульованому перехресті в м. Харків : дипломна робота ... бакалавра : 275 Транспортні технології / Мироненко Олексій Андрійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 66 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20971Об’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом підбору раціональної тривалості циклу світлофорного регулювання на перехресті. Метод дослідження - натурно-аналітичний, математичне моделювання. Працюючи над розвитком дорожньої інфраструктури, спрямовуючи зусилля на покращення комфорту та безпеки учасників дорожнього руху, в Україні часто ігнорується екологічний аспект, особливо при роботі перехресть, де спостерігаються затори. Для оцінки впливу режиму роботи світлофорів на перехресті можна використовувати програму "Gaussian Dispersion Model Calculator" та методику ОНД-86. Запропоновані 2 варіанти оптимізації роботи перехрестя: перерахунок тривалості циклу та введення третьої фази для лівоповоротного потоку. Саме останній варіант через скорочення часу заборонного сигналу в порівнянні з існуючим на 25% дозволяє зменшення викидів оксиду вуглецю. Отримана залежність інтенсивності забруднення атмосферного повітря оксидом вуглецю від тривалості циклу. Для її уточнення пропонується розглянути більшу кількість варіантів роз’їзду на перехресті, використати програмне забезпечення PTV VISSIM для моделювання дорожнього руху та врахувати більше факторів для зменшення екологічного впливу.ukорганізація дорожнього рухузабруднення навколишнього середовищавикиди шкідливих речовинсвітлофорне регулюванняперехрестяДослідження рівня екологічної безпеки на регульованому перехресті в м. ХарківBachelor's theses