Чіпіленко, Олена Володимирівна2022-12-272022-12-272022Чіпіленко, О. В. Управління якістю транспортно-логістичних послуг : дипломна робота ... магістра : 073 Менеджмент / Чіпіленко Олена Володимирівна. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 84 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7006В дипломній роботі удосконалено:методичний підхід до визначення необхідності гармонізації процесів управління підприємством на основі системи якості, який відрізняється застосуванням основних напрямків ідентифікації процесів управління, а саме за «цілями підприємства» та «ключовими факторами успіху підприємства», що базуються на використанні матричного методу. Дістало подальшого розвитку: методичний підхід щодо реалізації гармонізації процесів управління підприємством на основі системи якості, що, на відміну від існуючих підходів, базується на визначенні її необхідності, виходячи з принципових положень, методів та інструментів теорії гармонізації, що дозволяють забезпечити узгодження різних заходів і дій щодо уніфікації, координації та об’єднання.ukуправління якістюсистема управліннятранспортно-логістичні послугиконтроль якостіУправління якістю транспортно-логістичних послугMaster's theses