Ломовських, Григорій Альбертович2025-01-232025-01-232024Ломовських, Г. А. Оцінка впливу організації паркувальних зон на пропускну здатність вулично-дорожньої мережі : дипломна робота … магістра : 275.03 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» / Ломовських Григорій Альбертович. ‒ Харків : ХНАДУ, 2024. ‒ 135 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24762Мета роботи є розробка оптимальної мережі паркування в умовах міської інфраструктури. На основі аналізу літературних джерел та інформації з Інтернету встановлено, що для забезпечення мобільності сталого міського транспорту застосовуються економічні, регулятивні, ланувальні засоби обмеження паркування, а також сучасні технології. У роботі було створено транспортну модель центральної частини міста Харкова, яка дозволила визначити інтенсивність руху на всіх ділянках мережі та рівень завантаження вулиць. Запропонована методика розрахунку параметрів транспортних потоків із врахуванням змін у параметрах паркувальної мережі дала змогу оцінити ефективність функціонування транспортної системи міста при різних способах організації паркування на вуличній території. Також було оцінено ефект від впровадження системи паркування, при якій автомобілі паркуються на проїжджій частині паралельно до узбіччя, замість існуючої, яка передбачає різні варіанти розташування. Економія часу при цьому становить 14124040 людино-годин на рік.ukавтомобіліінтенсивністькореспонденціїпарковкатранспортні потокищільність парковкиОцінка впливу організації паркувальних зон на пропускну здатність вулично-дорожньої мережіMaster's theses