Трембач, Євгеній Павлович2021-06-302021-06-302021Трембач, Є. П. Підвищення зносостійкості фрикційних дисків тракторних гальм : дипломна робота ... бакалавра. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 92 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4246Проведено аналіз умов роботи багатодискових гальмівних механізмів, що працюють у мастилі та підбір фрикційних матеріалів. Розглянута теорія тертя в режимі граничного змащування. Встановлена оптимальна форма канавок для мастила на поверхнях фрикційних дисків. На основі теорії граничного тертя, для фрикційного контакту прийнята макрореодинамічна модель тертя, яка зберігає стабільність фрикційних властивостей до досягнення критичної температури на поверхні, яка залежить від діючої у контакті сили тертя. Виконано дослідження з метою визначення оптимальної форми і розмірів канавок на накладках фрикційних дисків тракторних гальм. У результаті порівняльних іспитів комплектів дисків з накладками, що мають вафельні канавки, з комплектами дисків з накладками з металокераміки МК-5, що мають аналогічні канавки, встановлено, що по фрикційних властивостях і теплонавантаженості комплект дисків фірми «Хербигер» показав кращі результати. Вироблено вимоги до мастил, що застосовуються у фрикційних механізмах, працюючих зі змащувальним матеріалом. Обґрунтовано шляхи вдосконалення професійної педагогічної підготовки інженерів-педагогів.ukбагатодискове гальмофрикційний матеріалканавкифрикційний дискграничний режим змащуваннятрансмісійні мастилаПідвищення зносостійкості фрикційних дисків тракторних гальмBachelor's theses