Колiй, Олександр Сергiйович2018-03-302018-03-302017Колiй, Олександр Сергiйович. Рацiональне розташування зупиночних пунктiв автобусних та тролейбусних маршрутiв вiдносно регульованих перехресть : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.01 - транспортнi системи [Електронний ресурс] / Колiй Олександр Сергiйович ; М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв, 2017. - 20 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2281Дисертація присвячена вирішенню науково-прикладної задачі визначення раціонального місця розташування зупиночних пунктів до чи після регульованих перехресть. Для цього було проаналізовано підходи до визначення місця розташування зупиночних пунктів міського пасажирського транспорту та методи моделювання ТП. Проведено розрахунки попиту на пересування власним транспортом при цьому визначення місткостей транспортних районів базувалося на ймовірнісному підході до щільності паркування автомобілів. Також в роботі розроблено метод коректування сумарних місткостей транспортних районів з прибуття та відправлення автомобілів за рахунок включення до розрахунків додаткового умовного транспортного району, який характеризує кількість автомобілів, які рухаються на ВДМ в момент початку та закінчення натурних досліджень. Що дозволило обґрунтовано збалансувати сумарні місткості транспортних районів по відправленню та прибуттю автомобілів. В якості критерію вибору місця розташування зупиночних пунктів було прийнято час затримки виїзду МТЗ з КЗП після закінчення посадки та висадки пасажирів. В результаті досягнуто мінімізації часу поїздки пасажирів за рахунок раціонального розміщення зупиночних пунктів до чи після перехрестя.ukзупинкамаршрутні транспортні засобитранспортні потокирегульовані перехрестяінтенсивність рухучас затримкимісткість транспортних районівРацiональне розташування зупиночних пунктiв автобусних та тролейбусних маршрутiв вiдносно регульованих перехрестьThesis656.11