Шинкаренко, В. Г.Легкий, С. А.Shynkarenko, V.Legkiy, S.2013-12-242013-12-242012Шинкаренко, В. Г. Обгрунтування споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту / Шинкаренко В. Г., Легкий С. А. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 19. ‒ С. 68‒79.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/514Розглянуто існуючі методи визначення споживчої цінності товарів (послуг), встановлено їхні недоліки й переваги. Розроблено метод визначення споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту, що передбачає визначення цінності за допомогою експертного опитування споживачів. Результатом цього методу є вартісні оцінки вкладу кожного параметра послуги.ukцінністьспоживачпослугаметодикаякістьзадоволенняоцінкашкаласуміщенняvalueuserfavourmethodqualitypleasureestimationscalecombinationОБҐРУНТУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГИ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУSUBSTANTIATION OF THE CUSTOMER VALUE OF THE ROAD PASSENGER TRANSPORT SERVICESArticle658:656.13.033