Дитятьєв, Олександр ВасильовичВолков, Володимир Петрович2023-05-252023-05-252021Пат. 123801 Україна, МПК G01M 17/06 (2006.01), G01B 5/24 (2006.01). Спосіб діагностування рульового керування автомобіля / Дитятьєв Олександр Васильович, Волков Володимир Петрович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Дитятьєв Олександр Васильович, Волков Володимир Петрович. — N a 2019 04629 ; заявл. 02.05.2019 ; опубл. 02.06.2021, Бюл. N 22. — 8 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/12492Спосіб діагностування рульового керування автомобіля. Локалізація несправностей в рамках "рульовий механізм" чи "рульовий привід" дає переваги при плануванні виробництва по обслуговуванню і ремонту автомобіля, а також при прийнятті рішення щодо забезпечення запасними частинами. Технічний результат полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що силові дії прикладаються до керованих коліс в трьох режимах; тут же вимірюється вільні ходи частини кінематичної схеми рульового керування. В результаті стає можливим локалізувати несправність в рульовому механізмі, або в послідовних ланках рульового приводу. Технічним результатом є також розширення асортименту способів діагностування рульового керування автомобіля.ukдіагностуваннярульове керування автомобіляобслуговуванняремонтСпосіб діагностування рульового керування автомобіляTechnical Report