Непран, А. В.Солопун, Н. М.Тимченко, І. Є.Nepran, A. V.Solopun, N. M.Timchenko, I. E.2024-01-172024-01-172023Непран, А. В. Менеджмент венчурних стартап-проєктів: визначення цін на нові вироби (матеріали) виробничого призначення / А. В. Непран, Н. М. Солопун, І. Є. Тимченко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. − Харків, 2023. – № 2 (31). – С. 17–26.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19276Мета – обґрунтувати ціни на нові вироби (матеріали) виробничого призначення при реалізації стартап-проєктів. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети у дослідженнях були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: методи узагальнення та абстрагування – для проведення аналізу менеджменту стартап-проєктів; відносні показники динаміки і структури. Результати. В сучасних умовах менеджмент стартап-проєктів передбачає обґрунтування системи заходів щодо просування нової продукції на ринок та ознайомлення її із потенційними споживачами. В системі маркетингу значне місце відводиться політиці ціноутворення. Важливість обґрунтування ціни на нову продукцію обумовлена високими темпами морального старіння техніки та технології, предметів праці. Ціна на нову продукцію (матеріали) повинна забезпечити, з одного боку, масштабність виробництва нового продукту, а з іншої ― бути економічно вигідною для використання споживачами. Обгрунтовано порядок розрахунку меж цін на нові вироби, які були б економічно вигідні для виробника, а також для споживача. Допустима верхня межа ціни на нову взаємозамінну продукцію має бути такою, щоб споживачеві вона була рівно-вигідна з раніше використовуваною. Споживач зацікавлений щодо більш дешевою продукцією. Значить, щоб у новій продукції були зацікавлені і виробник (підвищена рентабельність) і споживач (відносне здешевлення), необхідно встановлювати ціну на нову взаємозамінну продукцію між нижнім та верхнім її межами. Практична значущість. Завдяки впровадженню розроблених заходів при реалізації стартап-проєктів мається можливість встановлювати економічно обґрунтовані ціни на нові вироби (матеріали), які призначені для заміни виробів, які вже випускаються.ukстартап-проєктвенчурне фінансуванняцінасобівартістьрівень рентабельностіstart-up projectventure financingpricecostlevel of profitabilityМенеджмент венчурних стартап-проєктів: визначення цін на нові вироби (матеріали) виробничого призначенняManagement of startup projects: price value for new virobiles and materials virobnichigo recognitionArticle330.005.3110.30977/PPB.2226-8820.2023.31.17