Солопун, Наталія МиколаївнаСолопун, Наталья НиколаевнаSolopun, Nataliya2022-12-292022-12-292018Солопун, Н. М. Корпоративне підприємництво – інноваційні пропозиії та проактивність працівників як підгрунтя для досягнення конкурентих позицій на ринку / Н. М. Солопун // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2018. – № 2 (21). – С. 186–198.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7151Мета: дослідити доцільність впровадження у менеджмент сучасного підприємства засад корпоративного підприємництва як способу виходу з вірогідної кризи та шлях до оновлення бізнес-моделі підприємства. Кожне підприємство докладає неабияких зусиль для створення стійких конкурентних позицій у швидко змінюваному та жорсткому ринковому середовищі. Тому й пошуки новітніх підходів до вдосконалення цього процесу мають тривати постійно. Методика дослідження: теоретичного узагальнення та загальнологічні прийоми пізнання – для розгляду існуючої інформації щодо встановленого питання. Результати дослідження: у роботі запропонований удосконалений термін, а саме корпоративне інноваційне підприємництво, який має підкреслювати інноваційний характер підприємницької діяльності співробітників підприємства з метою досягнення стійких конкурентних позицій, оновлення бізнес-моделі та рестартінгу бізнесу. Наукова новизна: запропонований у роботі удосконалений термін «корпоративне інноваційне підприємництво» звертає увагу на важливу роль проактивного креативного підходу співробітників до розробки нових продуктів для підприємства, що забезпечує освоєння нового ринку, чи утримання існуючих конкурентних позицій. Практична значущість: від залучення до процесу корпоративного підприємництва компанія матиме змогу отримує значний ефект, зокрема покращення фінансових показників; стабільне зростання за рахунок саме власних розробок, а не через придбання «чужого» бізнесу; інновації, що спрямовані на покращення внутрішніх процесів підприємства та розширення та оновлення портфеля продуктів підприємства, представлених на ринку. Необхідність впровадження засад корпоративного підприємництва, зокрема його удосконаленої форми – корпоративного інноваційного підприємництва надасть змогу топ-менеджменту підприємства засвоїти новий інструмент управління компанією у швидкоплинному та жорсткому конкурентному середовищі.ukкорпоративне підприємництвокорпоративне інноваційне підприємництвопроактивністьконкурентні позиціїменеджменттрансформація бізнес-моделікорпоративное предпринимательствокорпоративное инновационное предпринимательствопроактивностьконкурентные позициитрансформация бизнес-моделиcorporate entrepreneurshipcorporate innovation entrepreneurshipproactivitycompetitive positionmanagementtransformation of business modelКорпоративне підприємництво – інноваційні пропозиії та проактивність працівників як підгрунтя для досягнення конкурентих позицій на ринкуКорпоративное предпринимательство – инновационные пропозиии и проактивность работников как основой для достижения конкурентом позиций на рынкеCorporate enterprise – innovative proposals and proactivity of employees as a subsidiary for achieving competitive positions on the marketArticle330.310.30977/PPB.2226-8820.2018.21.0.186