Іваненков, Михайло Петрович2024-01-032024-01-032023Іваненков, М. П. Оцінка характеристики гальмівного управління транспортного засобу з гідродинамічним приводом : дипломна робота … магістра : 274 Автомобільний транспорт / Іваненков Михайло Петрович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 96 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/18802Метою роботи є оцінка показників маневреності і стійкості руху автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом. Об'єктом дослідження є процес маневреністі і стійкісті руху автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом Предметом дослідження є вплив типу системи управління напівпричепом на показники маневреності і стійкості руху автопоїзда. Методи дослідження – теоретично-аналітичні. Дипломна робота присвячена підвищенню показників маневреності і стійкості руху а систем управління. Запропонована модель автопоїзда-контейнеровоза з універсальним напівпричепом, що складається з тривісного автомобіля-тягача з керуючим колісним модулем, тривісного, як некерованого напівпричепа, так і напівпричепа з системою керування шляхом гальмування коліс одного борту або самоустановлювального колісного модуля напівпричепа. Визначені масові та компонувальні параметри автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом при перевезенні контейнерів від 20 до 45 футів і на їх основі обґрунтовано тип приводу управління напівпричепом. Визначена величина гальмівного моменту на колесах одного борту напівпричепа. Показано, що найменша гальмівна сила потрібна на колесах задньої осі, дещо більша – на колесах передньої осі і значно більша – на колесах середньої осі.ukАВТОПОЇЗД-КОНТЕЙНЕРОВОЗМАНЕВРЕНІСТЬ І СТІЙКІСТЬ РУХУМАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬНАПІВПРИЧЕПКОЛІСНИЙ МОДУЛЬПОВОРОТКІСТЬПРИВІД КЕРУВАННЯ.Оцінка показників маневреності і стійкості руху автопоїзда.Master's theses