Котляренко, Павло Григорович2023-07-092023-07-092023Котляренко, П. Г. Підвищення ККД генератора за рахунок активного випрямлення : дипломна робота … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Котляренко Павло Григорович. –Харків : ХНАДУ, 2023. – 55 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/15084Об’єкт дослідження – система синхронного випрямлення у м’якому гібридному автомобілі. Предмет дослідження – процеси функціонування систем синхронного випрямлення. Мета роботи – підвищення енергоефективності та економічності м’якого гібридного транспортного засобу. Проведено аналіз існуючої інформації про системи старт-стоп та м’які гібридні автомобілі. Розглянуто структуру, функції та режими роботи системи синхронного випрямлення. Проаналізовано вплив синхронного випрямлення на ефективність генератора м’якого гібридного транспортного засобу. Визначено яка з конфігурацій синхронного випрямлення та при яких умовах експлуатації є більш ефективною з точки зору економії енергії. Запропоновано систему мостового синхронного випрямлення для генератора на 48 В м’якого гібридного автомобіля. Запропоновано систему синхронного випрямлення для генератора на 12 В виконувати за схемою двонапівперіодного випрямляча із середньою точкою, що дозволяє підвищити енергоефективність та економічність гібридного автомобіля.ukм'який гібридний автомобільсистема старт-стопсистема активного випрямленнятрифазний мостовий випрямлячблок управління синхронним випрямлячемПідвищення ККД генератора за рахунок активного випрямленняBachelor's theses