Криворучко, О. М.Овчаренко, А. Г.Kryvoruchko, O.Оvcharenko, A.2021-12-242021-12-242021Криворучко, О. М. Розробка стратегій якості логістичного обслуговування споживачів / Криворучко О. М., Овчаренко А. Г. // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: В. Г. Шинкаренко (вiдп. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 38. – С. 61–76.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5046Сучасні вимоги реалізації логістичної діяльності вимагають формування та перегляду відповідних стратегій. У статті розглянуто практичний та теоретичний досвід розробки стратегій логістичної діяльності та логістичного обслуговування споживачів. Стратегія якості логістичного обслуговування споживачів реалізується в контурі управління логістичними бізнес-процесами підприємства та є комплексом рішень, планів і заходів, спрямованих на постійне поліпшення та забезпечення ефективної організованої діяльності персоналу у певному матеріальному середовищі, пов’язану з пропозицією і наданням логістичних послуг, що задовольняють конкретні потреби та вимоги споживачів. При формуванні стратегій якості логістичного обслуговування особливу увагу необхідно приділити культурі якості (формуванню світогляду всього колективу у сфері якості – мотивування кожного працівника на одержання нових знань та умінь) та бізнес-культурі логістичної діяльності. Остання виступає як певна єдність інтересів усіх зацікавлених у логістичному процесі груп осіб; забезпечується відповідними способами прийняття управлінських рішень тощо. У статті запропоновано підхід до формування стратегій якості логістичного обслуговування, який ґрунтується на визначенні рівнів результативності, ефективності та адаптивності логістичного обслуговування споживачів і передбачає розробку та вибір варіантів відповідних альтернативних рішень. Типовими стратегіями визначено: стратегію логістичного аутсорсингу, концентрованого поліпшення, реінжинірингу процесу логістичного обслуговування, цілеспрямованого поліпшення якості, застосування технологій "кайдзен", мінімізації логістичних витрат, управління якістю, безперервного поліпшення якості логістичного обслуговування. Вибір пріоритетних альтернативних рішень здійснюється за максимально одержаними значеннями їх інтегральної оцінки з урахуванням важливості реалізації певної стратегії.ukстратегіялогістичне обслуговування споживачаякістьлогістична діяльністьстратегія якості логістичного обслуговуванняstrategylogistics customer servicequalitylogistics activitiesquality strategy of logistics servicesРозробка стратегій якості логістичного обслуговування споживачівDeveloping quality strategies of logistics customer serviceArticle65.012.34:517.977.510.30977/ЕТК.2225-2304.2021.38.0.61