Криворучко, О. М,Гладка, О. І.Kryvoruchko, О.Gladka, O.2013-12-192013-12-192012Криворучко, О. М. Встановлення сутності поняття „Маркетинг персоналу” / Криворучко О. М., Гладка О. І. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 19. ‒ С. 5‒16.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/476Розглянуто поняття «маркетинг персоналу», встановлено основні відмінності та недоліки сучасних визначень. Уточнено його поняття як виду діяльності щодо забезпечення організації необхідним персоналом за рахунок створення, підтримки або зміни поведінки цільових аудиторій (наявного та потенційного персоналу) відносно цієї організації як роботодавця. Основними відмінностями запропонованого визначення є: цільова спрямованість на забезпечення підприємства необхідним персоналом; змістова частина діяльності, що ґрунтується на концепції маркетингу.ukкадровий маркетингмаркетинг трудових ресурсівмаркетинг персоналуконцепція маркетингу персоналуskilled workers marketingmanpower marketingpersonnel marketingpersonnel marketing conceptВСТАНОВЛЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ»DETERMINING THE ESSENCE OF THE «PERSONNEL MARKETING» DEFINITIONArticle005.95:658