Шинкаренко, В. Г.Легкий, С. А.Shenkarenko, O.Legkyy, S.2013-12-242013-12-242012Шинкаренко, В. Г. Параметри споживчої цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту / Шинкаренко В. Г., Легкий С. А. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Х. : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 20. ‒ С. 102‒110.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/549Встановлено, що якість послуги визначає її цінність. Обґрунтовано параметри якості послуг автомобільного транспорту. Виділено серед них основні, ті що визначають споживчу цінність послуги.Як критерій поділу параметрів на основні і другорядні використовувалася їх цінність для споживачів, що визначалася експертним опитуванням.ukпослугаякістьспоживча цінністьекспертне опитуванняservicequalityconsumption valueexpert surveyПАРАМЕТРИ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУPARAMETERS OF CONSUMPTION VALUE OF PASSENGER MOTOR TRANSPORT SERVICEArticle658:656.13.033